دستور کار:
1-
بررسی نحوه ی ارزشیابی سؤالات پایانی همکاران و ارائه ی فرم ارزشیابی سؤالات
2-
بررسی سؤالات طراحان برتر استان و مقایسه ی آنها با سؤالات همکاران
3-
روش طراحی و تهیه سؤالات پایانی(سربرگ،فونت های فارسی و انگلیسی،زمان
پاسخگویی،تاریخ،طراح،تعداد صفحه،تعداد سؤال،رعایت بودجه بندی و بارم،نیاز یا عدم
نیاز به پاسخ نامه،رعایت طبقات حیطه ی شناختی،تایپ سؤال توسط خود همکار ،ویرایش
توسط یک همکار دیگر،برجسته کردن وکشیدن خط زیر کلمات و عبارات مهم مورد نیاز
،طراحی پاسخنامه و....)
4-
توضیح روش استفاده از نرم افزار word و دیگر نرم افزارهای لازم جهت طراحی سؤالات
5-
نمایش فیلم سبزترین خانه های جهان
6-
بررسی کتب دبیرستان ازجمله شیمی 3و بررسی تغییرات کتاب های چاپ93
7-
بررسی و مقایسه ی نتایج امتحانات نهایی شیمی 3 کل استانها در سالهای 91 و 92
8-
تاکید بر بررسی و ارزشیابی امتحان مستمر در بازدیدها و تهیه ی فایل مخصوص
همکار در مدارس و تایپ سؤالات مستمر
9-
تشکیل بانک سؤالات در قالبword جهت استفاده ی تمام همکاران
10-
ارائه ی پاورپوینت های طراحی شده توسط سرگروه و کپی آن جهت استفاده ی
همکاران
11-
عرضه ی مواد شیمیایی موجود در آزمایشگاه خوارزمی و تهیه مواد شیمیایی مورد
نیاز مدارس دیگر
12-
درخواست همکاری جهت طراحی وبلاگ شیمی در شهرستان و تغذیه ی آن
مصوبات:
1-
ویرایش سؤالات پایانی قبل از تکثیر توسط دیگر همکاران
2-
تشکیل بانک سؤالات در قالبword جهت استفاده ی تمام همکاران
|